Tuesday 29 October 2013

#PRKSgLimau - Syiah Kembali Bantu Pas Berkempen???

Petang semalam, banner yang memaparkan sokongan Syiah kepada calon PAS, Azam Samad masih ada lagi di simpang masuk ke Kampung Sungai Kering. Banner tersebut jelas memaparkan ciri-ciri Syiah yang amat ketara terutama pada seruan kepada Ali yang dianggap oleh Syiah sebagai TAJALLI ALLAH TAALA yang kemudian dilunakkan agar dapat diterima oleh umat Islam sebagai WALI ALLAH.


Malam tadi, ketika tinjauan dibuat di sekitar Sungai Limau, banner Syiah di Sungai Kering sudah tiada. Sayangnya, gambar yang dirakamkan tidak begitu sesuai untuk disiarkan kerana terlalu gelap.

Nampaknya, PAS sudah semakin gementar. Rahsia sudah terdedah. Tembelang dah pecah. PAS tidak sahaja dikaitkan dengan Syiah bahkan calon PAS sendiri pun, mempunyai masalah yang cukup besar berdasarkan latar belakang dan kerja-kerja jahatnya terhadap Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak ketika bekas Pesuruhjaya PAS dan Menteri Besar Kedah itu masih hidup.

Apakah PAS fikir, dengan menurunkan, mencantas atau merosakkan banner yang dipercayai dibuat oleh penyokong-penyokong Syiah Kedah itu, mereka akan dapat menghilangkan atau menyembunyikan perkara sebenar?

Selama ini pun, PAS kerap membuat penafian berhubung pembabitan parti tersebut dengan Syiah tetapi dari sehari ke sehari, bukti-bukti yang dipaparkan semakin jelas dan sangat meyakinkan.

PRK DUN Sungai Limau sudah pun membuktikan kebenaran berkenaan.

PT
PAS dan SYIAH kan ke adik beradik, kalau tak masakan waktu proses pengundian Rang Undang-undang Kesalahan Jenayah Syariah (Kedah Darul Aman) 2013 yang lalu 9 ADUN PAS mengundi menentang rang undang-undang tersebut. Tanpa SYIAH, PAS tak perolehi undi yang banyak pun, malah tersungkur jatuh teruk menyembah bumi terus. Tu sebab terpaksa naikkan Timb. Presiden yang terang-terangan menyokong SYIAH untuk tagih undi demi kuasa.


Syiah ni dah lama bertapak di Kedah ,Mat Sabun memang Syiah pun tapi Pas kata syaitan pun demo terima janji sokong Pas, inikan pulak Syiah no hal punya, kalau kerajaan langit ayah pin sokong Pas, silap-silap demo kata perjuangan ayah pin halal.....Kalau umno menang di Sungai Limau ,bererti kepercayaan rakyat disana sudah terhakis..tambah-tambah lagi DAP masih akrab dengan PAS, walaupun demo tu terang-terang menentang penubuhan negara Islam kalau dapat Putrajaya....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive