Tuesday, 1 October 2013

[VIDEO] Minah Bertudung Menayang Lurah Sambil Persenda!!!











Cuba pakat tengok video di atas tu.., ada dua anak dara melayu selamba giler mempersendakan pemakaian tudung lepas tu muatnaik pulak video dorang ke laman sosial..
Jadi kepada sesiapa yang kenal dua orang anak dara dalam video kat bawah ni, sila maklumkan pada dorang supaya hentikanlah memalukan diri sendiri serta keluarga masing-masing.

Kalau tak nak pakai tudung, tak payah lah nak persendakan pulak hukum menutup aurat tu didepan umum.. Bukan diri sendiri je malu , tapi imej wanita melayu/muslim pun akan terpalit sama..
-Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive