Thursday 10 October 2013

Pastikan Kemenangan Milik Datuk Ahmad Mukhriz #PemilihanUmno #Mukhriz4Exco @NajibRazak @Khairykj

Sikap toleransi sesama penyokong UMNO hari ini adalah rahsia kestabilan politik dalam UMNO yang diimbangi oleh golongan senior dan muda.

Beberapa nama yang disebut dan diperkenalkan didalam pemilihan yang bakal tiba menunjukkan bertapa suburnya demokrasi di Malaysia yang ditunjangi UMNO sebagai parti yang memerintah sebagai contoh dengan adanya Pemilihan Agung UMNO.


MUKHRIZ!!! Nama yang tak asing lagi buat perwakilan atau ahli UMNO bila mana disebut sahaja nama MUKHRIZ maka muka yang terlintas di ruang kotak pemikiran kita adalah Datuk Mukhriz Mahathir anak kepada mantan Perdana Menteri yang kita segani Tun M. 

Tambahan pula Datuk Mukhriz kini memegang jawatan sebagai Menteri Besar Kedah. Namun, nama beliau sekali lagi menjadi "terhangat di pasaran" bila beliau menawarkan diri bertanding jawatan Naib Presiden UMNO dalam pemilihan akan datang.

Tapi bukan Datuk Mukhriz Mahathir ini yang ingin diperkatakan tapi insan yang juga mempunyai nama yang sama dengan Datuk Mukhriz Mahathir iaitu Datuk Ahmad Mukhriz dari Bahagian Pekan.


PT tidak melihat kenapa kita perlu memilih beliau dalam barisan Panglima Pergerakkan Pemuda Umno Malaysia. Suara baru , fikiran baru , dan ketokohan yang ada pada Dato Ahmad Mukhriz yang berkelulusan Bachelor of Engineering(Hons) Electronics ini di lihat mampu membantu pemuda dalam memartabatkan Agama, bangsa dan negara kita .

Gaya pemikiran matang yang di tunjukkan pemuda ini amat menarik hati sesiapa sahaja yang mengenalinya. Mungkin kita lihat dari raut wajahnya mungkin agak sombong tetapi bila makin dekat makin kita kenal pemuda ini.

Untuk semua sahabat jangan lupa dan pastikan sokong padu untuk  Dato Ahmad Mukhriz!!!! 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive