Tuesday, 12 March 2013

TUDM Bakal Kenakan Tindakan Kepada Khalid a.k.a 'Carlead' #PrayForSabah


Ahamdulillah..

Pihak TUDM bakal mengenakan tindakan pada mejar Khalid yg menggunakan nama Carlead dan menghina pewira-perwira negara yang meninggal dunia di Sabah.

Mamat berpangkat mejar ni selain dari bodoh sombong..dia pernah terlibat dengan kes menipu wanita-wanita di internet.

Dia tak pilih wajah wanita dan status wanita, asalkan ada dan berkenan dengan dia je akan jadi mangsa, beliau ada beberapa akaun di VF,Tagged dan Facebook serta laman sosial lain. Lihat entry terdahulu berkaitan dengan Mejar Khalid di SINI .

Antara acc dia kat tagged yang digunakan untuk mengayat dan menjadikan perempuan yang senang diayat sebagai mangsa :

1 - http://www.tagged.com/profile.html?uid=3130331889

2 - http://www.tagged.com/profile.html?uid=5944412700

Ini pulak cara-cara dia mengayat.:

http://www.tagged.com/photo_view.html?photoId=216379170&uid=3130331889#state=34_0

Sumber FB

3 comments:

  1. Assalamualaikum,

    Dukacita perkara sebegini berlaku. Setinggi-tinggi penghargaan dan takziah kepada keluarga perwira-perwira kita yang gugur ketika mempertahankan tanahair tercinta ini.

    Mejar ini tidak mewakli pandangan kami sebagai anggota tentera.

    ReplyDelete
  2. khalid ni mmg SUPER BANGANG..i chat with him once..for abt 5 minutes and i feel like puking..green! asyik mengayat tak sudah..tak larat..takat honda civic tu nak dijadikan umpan..oh please! bm aku nak letak mana! muntah tgk..

    ReplyDelete
  3. saya dn rkn2 yg brkhidmat dgn ATM merasa sgt trhina dgn tindakan pegawai yg brkenaan dlm komennya di facebook.. dlm keadaan di lahad datu yg diceroboh musuh, sokongan dn kata2 keramat dr rakan2 seperjuangan dn seluruh rakyat M'sia amatlh kami hrp2kn.. Kpd pihak keluarga anggota keselamatan yg trkorban mempertahankan bumi M'sia yg brdaulat ini, kami ucapkan setinggi2 takziah, Saya dn rkn2 ATM memberikn tabik hormat kpd Perajurit2 yg gugur demi mempertahankn tnh tumpah drh kita...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive