Sunday 1 July 2012

KERANA NAFSU !!! KANAK2 DIPERGUNAKAN SEWENANG2NYA


Kanak2 jadi mangsa politik sempit pembakang, lihatlah bagaimana pembakang mengeksploitasi kanak2 dengan menjdikan mereka sumber untuk di letakkan bendera serta apa2 yang berkaitan dengan lambang parti. Pernahkah kita lihat jentera BN menjadikan kanak2 sepertimana puak2 pembakang??


Eksploitasi terhadap kanak-kanak bagi tujuan politik satu jenayah yang amat memalukan. Nyata politik pembangkang semakin tenat, melampau, busuk dan memualkan. Puak pembangkang telah bertindak segalanya. Gejala ini harus dibenteras sebelum ia menjadi barah yang bakal menghancurkan bangsa.

Buat pembangkang, berpolitiklah secara matang. Jangan terlalu mengikut hati yang gelojoh dan berperangai biadap demi mendapatkan sokongan untuk tuntutan nafsu berkuasa. Penggunaan kanak-kanak dalam politik adalah perbuatan paling laknat dalam sejarah politik negara. Kanak-kanak bukannya benteng yang harus digunakan untuk memperkuatkan sesuatu parti. Inilah beza yang nyata bagi melihat yang mana satu pemimpin yang waras dan yang mana satu pemimpin yang otaknya sahaja di kepala tapi setiap tindakan mengikut kata buntut.

pT
Masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat....fikir-fikir dan renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan !!!

2 comments:

  1. http://pemudaketereh.blogspot.com/2012/06/ustaz-azhar-idrus-undi-umno-masuk.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive