Friday 13 July 2012

DEBAT MAYA ANTARA AC MIZAL & ABBY ABADIE TELAH BERMULA !!!!







Moga2 menjadi kenyataan..tapi kalau dilihat dari cakap merapu bekas Inspektor Gerak Khas..besar kemungkinan kalah dengan pukulan TKO...




6 comments:

  1. yang utama dan penting adalah hijrah peribadi, kalau sekadar hijrah fizikal tapi peribadi masih kurang bersih kita seolah2 'musang berbulu ayam'. dan yang paling best trend sekarang...tak cukup "HIJRAH" kalau tak naik pentas dan kutuk balik kerajaan..

    ReplyDelete
  2. asal berhijrah kepada baik masuk pas lepas tu kutuk dan hina orang sana sini. pas kalau betul memperjuangkan islam tunjukkanlah contoh yang lebih baik dari terbaik bukannya dok hina, aib kan orang sana sini. nampak sangat pas tak dapat nak tarbiahkan dalaman sendiri.

    ReplyDelete
  3. Nak tarbiah apanya..asal saja join pas..apa saja yg di buat oleh kerajaan semua tak betul...satu lagi..si artis yg suam2 kuku ni join pas sebab dpt income ribu2 yg dpt melalui ceramah dok hentam kerajaan tak kiralah isu kecil atau besar...

    ReplyDelete
  4. Apa hal Abby ni cari makan dengan filem Gerak Khas dulu? kalau kata Polis macam tu? ternyata dia ni Pelakun Pembohong"..

    ReplyDelete
  5. Tapi bukan semua yang berhijrah jadi begitu, bagi memastikan perubahan diri betul, kita perlu meneliti pelbagai aspek yang perlu dititikberatkan. Antaranya ialah melalui pembangunan jiwa, pembangunan mental dan juga pembangunan fizikal.Ini tidak hanya fizikal saja yg berubah!!!

    ReplyDelete
  6. abby abadi yg baru mengenal polotik....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive