Friday 6 July 2012

BIAR BETUL !!! NI PUAK2 PAS KE PUAK2 ARQAM???


Ni jenis lebai pas yang menunjuk2 yang mereka tu alim,,,,alim sambil membengongkan diri sendiri,tengok tempat solat mereka,kaki mereka..

Tepuk dahi pT bila tengok gambar diatas. Rasa sebak dan hiba pT nak menitis air mata melihat begitu taksub dan fanatiknya penyokong Pas sehingga menjadikan bendera sebagai ganti kepada sejadah ketika mendirikan solat. Apa sudah tidak ada langsung sejadah untuk digunakan.
Yang ni pulak takkanlah tak ada sejadah?

Kalau Bendera Barisan Nasional atau UMNO yang diletak disitu pasti Harakah, Keadilan Daily, Malaysiakini, dan mana mana portal serta blogg pembangkang akan terus terusan membalun UMNO dan BN. Tapi dalam gambar ni?

pT tidak mengatakan bahawa menggunakan bendera tu sebagai sesuatu yang salah dalam agama atau ia boleh menyebabkan solat boleh terbatal. Mungkin ini salah satu fatwa yang dikeluarkan oleh pak2 lebai dalam Pas bahawa jika solat menggunakan bendera parti pas boleh menyebabkan pengikutnya masuk syurga seperti fatwa tok guru puok2 dia "pangkah Pas masuk syurga", "masuk Pas masuk syurga" 'Undi Pas dapat pahala".



Masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat....fikir-fikir dan renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive