Monday 11 March 2013

[VIDEO] Kerana Tok Guru Calon Pas Gaal Sudah Pandai Bagi 'Derma' #TukarKelantan


Bila UMNO/BN yang bagi dikatakan rasuah bila Pas yang bagi dinamakan sedekah, bermati -matian penganut ajaran agama Pas cuba menghalalkan perbuatan haram pemimpin mereka. 

Mana pergi surah & hadis tentang rasuah wahai penganut ajaran Pas yang selama ini dok berteriak sentiasa nak kenakan UMNO/BN, apakah dalam ajaran Pas rasuah sudah halal sejak berkahwin dengan kapir harbi dap. 


Lihatlah sendiri Menteri Besar Kelantan ini yang selama ini bertopengkan Islam tetapi mengamalkan “sogokan” bagi membeli undi. 

Ini bukan fitnah seperti pemimpin ajaran agama Pas selalu buat. Ini adalah fakta sudah terpampang bukti  depan mata, bertaubatlah wahai penganut Pas balik lah kepangkal jalan sesungguhnya Allah menerima akan taubat hambanya . 

Hari ini, tuduhan yang dilontarkan penyokong-penyokong PAS terkena pada pihak mereka sendiri apabila sebuah video yang menunjukkan bakal calon PAS di DUN Gaal membayar wang bernilai RM50 kepada peserta-peserta konvoi PAS tersebar di Youtube. 

Apa nak dihairankan kalau tok guru Pas boleh bagi derma a.k.a rasuah kepada orang Asli  semasa PRK Galas. Maka apa yang dilakukan oleh yb Pas ni bagi mereka betul dan tiada salah kerana Pas itu Islam, Islam itu Pas.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive