Wednesday 2 January 2013

PELAKON WANITA YANG DITAHAN POLIS MILIKI DADAH AKAN MASUK PAS ???

Sebagai pembuka tirai pada tahun baru ini adalah seorang pelakon dan model wanita terkenal telah ditahan polis kerana menyimpan dadah.Nak hebat la kot sebab tu artis sesat ni ambil dadah.


Laporan Harian Metro hari ini menyebut yang seorang pelakon & model wanita terkenal dengan pelbagai kontroversi itu telah ditahan bersama teman lelaki di rumah mereka. 

Dalam serbuan polis di kediaman mewah di Damansara Damai, pelakon berusia 26 tahun didapati menyimpan dua biji pil disyaki Eramin 5 dengan anggaran berat 0.60 gram.

“Ketika serbuan dilakukan, kedua-dua suspek berada dalam rumah berkenaan & mereka pada mulanya enggan bekerjasama walaupun polis sudah memperkenalkan diri” 

“Selepas pegawai yang mengetuai serbuan itu mengetuk pintu rumah, suspek wanita membuka tingkap, tetapi segera tutup semula selepas menyedari kehadiran polis,” jelas 

sumber.

PT
Apa nak dihairankan kepada dua artis ni masuk je Pas pasti segala dosa akan terhapus. Untuk lebih cepat datanglah berjumpa dengan Nik Aziz di kediaman Menteri Besar dan pasti akhbar lidah pembelik Harakah akan keluar berita. Terpambang muka depan " Artis terkenal jumpa Tok Guru" .


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive