Saturday, 12 January 2013

#KL112 -[ FOTO] PAKCIK PENJUAL AIR LEBIH CERDIK DARI PENDEMO HKR ???


Puak-puak PR kata peniaga untung besar petang tadi kerana semua barang jualan habis dan keuntungan seseorang melebihi RM1000. Memang la untung mangkuk..sebab yang beli pun dari puak-puak hayun jugak...dah yang jual baju kuning,hijau,oren dan juga merah untuk puak2 mangkuk jugak kan. kalau yer pun nak buat lawak buat la lawak yang ada kelas. Bukan dok tunjuk gambar yang peniaga untung besar....Kalau kata BENGONG marah pulak....Tengok gambar di atas, peniaga tu jual apa ?

Pakcik ni bukan penyokong PR pun...saja dia pakai baju kuning supaya air mineral yang dijualnya dibeli oleh peserta mangkuk yang kehausan sebab dok menyalak dan melolong mengalahkan anjing dan serigala. Kalau dibandingkan pakcik ni dengan peserta demo jauhlah cerdik dan bijak pakcik ni. Kesiankan senang-senang kena tipu oleh pakcik sipenjual air....Ha Ha Ha Ha.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive