Thursday 2 May 2013

#PRU13 : Gempar!!! Ceramah Ustad Hassan Basri Diganggu Penyokong Tegar Pas Pulau Melaka #GE13 #tolakPAS #TukarKelantan

Semalam julung-julung kalinya ceramah UMNO telah diadakan di Pulau Melaka lubuk Pas dan juga tempat tinggal Nik Aziz .

Turut hadir calon parlimen Pengkalan Chepa Datuk Dali Hussin dan juga calon Dun Panchor Rosli Hassan serta peceramah terkenal Ustad Hassan Basri bekas ahli Pas.

Apa yang dikongsikan dengan pembaca ialah kehadiran hampir 1000 orang mendengar  ceramah yang penuh dengan fakta. Mungkin kerana keberanian Ustad Hassan Basri membuka pekung Pas menyebabkan segelintir penyokong taksub Pas menganggu dan membuat provoke.

Mujurlah kehadiran anggota keselamatan dapat meredakan keadaan yang semakin panas gara-gara penyokong Nik Aziz yang tidak dapat terima bila ribuan penyokong Umno hadir di lubuk mereka.

Tapi di tempat yang berlainan iaitu di cermah Pas oleh calon mereka iaitu Nik Amar hanya di hadiri sekitar 50 orang sahaja di Taman Kurnia Pengkalan Chepa.  Bukti rakyat Pengkalan Chepa sudah bosan dan bersedia untuk menukar Kerajaan Pas kepada kerajaan BN.

Khabarnya Nik Amar terpaksa menyorok di tempat gelap kerana malu ceramahnya tiada sambutan.

4 comments:

  1. amboii, mentang-mentang la Nik Aziz dah larat nak halau dengan serban / tongkat dia, tudia berani pi kempen di Pulau Melaka?....




    Ayah Nik akan bungkus!!!!

    ReplyDelete
  2. BN berani bertempat dan berhemah bukan seperti puak2 Pas yang hanya berani gunakan kekerasan dan guna kepala lutut dalam setiap tindakan mereka...toknik bakal rebah tanpa bangun2 lagi....

    ReplyDelete
  3. Puok2 pas gege jah berani kat seberang jalan tu... Takhbirrrr

    ReplyDelete
  4. Gedebe , samseng, kaki pukul puok2 pas belako

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive