Sunday 19 May 2013

Kumpulan Anak Muda Sesat Bawa Lilin Keliling Balai Polis Jinjang!!!

Dari Blog : THE FLYING KICK

Perihal anak setan yang bernama Adam Adli telah ditangkap dan ditahan untuk siasatan di Balai Polis Jinjang, telah pun mendapat liputan yang meluas. Kalau kita rajin jenguk Facebook, kita akan dapat melihat kawan-kawan setannya sedang meroyan sakan.

Namun anehnya, tidak ada pula sekor pun RED BEAN ARMY yang mahu memperkatakan tentang Adam Adli. Barangkali mereka menganggap Adam Adli tidak begitu penting dalam Pakatan Rakyat, terutama sekali untuk politik DAP atau boleh jadi juga, mereka memang tak ambik port dengan anak setan bernama Adam Adli.

Lainlah kalau namanya Chong Beng ke, David Ah Meng ke... barulah RED BEAN ARMY akan masuk buat huru-hara dengan hujah yang entah apa-apa dan lebih banyak tak kena dengan tajuk.

Bila kena tangkap, anak setan itu segera hantar TWITTER kepada kawan-kawan setannya yang lain dengan harapan, mereka akan datang dan mengepung Balai Polis Jinjang bagi tujuan memberikan tekanan kepada pihak polis dan membebaskan Adam Adli.

Maka datanglah kawan-kawan anak setan itu ke pekarangan Balai Polis Jinjang sambil membawa sepanduk termasuklah yang berbunyi, WOI BANGSAT, BEBASKAN ADAM ADLI! Tak cukup dengan itu siap disuruh datang bawa lilin dan dinyalakan lilin tersebut sebagai simbol 'keamanan' kononnya.

Kesiannya untuk anak-anak setan itu... tak nampak pun sebarang mata sepet yang begitu ramai datang ke himpunan Anwar Ibrahim untuk menggulingkan Kerajaan Barisan Nasional tetapi tidak ada seekor pun yang datang untuk memberikan simpati kepada anak setan bernama ADAM ADLI.

Yang ada hanyalah kawan-kawan anak setan yang masuk universiti dan pusat pengajian tinggi yang lain atas nama Melayu dan Bumiputera!!! Kesian sungguh!!!

Sumber

3 comments:

  1. Blog lawak hahaha

    ReplyDelete
  2. Lawak bagi orang gila yang menyokong anak2 setan membawa lilin keliling balai...yg paling kesian en. A02:04 yg mengharapkan kan aljub jadi pm...

    ReplyDelete
  3. YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PENGHINAAN DAN MEMBINASAKAN SAMI BUDDHA, SAYS DESA JAYA PEOPLE

    Kepada YB. Perdana Menteri Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak,

    Di sini saya ingin mengatakan bahawa BN kalah bukanlah koncern BN tak baik, khas nya MCA kerana kebanyakan Ahli MCA cabangan bawah, pemimpinnya sudah berjaya sombong dan tidak berkhimat dan ular, olih itu mengakibatkan ramai Malay, Cina dan India naik marah dan kalah PRU 13 teruk

    Contohnya, yang saya tahu Pengerusi MCA GOMBAK YIP KUM FOOK dan Pemuda MCA GOMBAK YIP JIUN HANN, mereka ular sampai wang Tokong pun berani telang dan halau Sami Buddha keluar dari tokong, orang ramai benci MCA.

    Apabila mereka tolong Donald Lim Siang Chai di Selayang, orang ramai salah sangka Donald Lim sama satu kaki……

    Sekira MCA cuba ingin memulit nama baik dan sokongan olih orang ramai semula, pemimpin seperti ini patut di kikis dengan bersih dalam parti, Kalau tidak sampai bila pun susah memulit semangat

    Sekian, Terima kasih

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive