Thursday 2 May 2013

#PRU13 : [FOTO] Terkini!!! Petugas Pas Tumbangkan Papan Tanda 'Haram Undi Pas' #GE13 #tolakPAS #TukarKelantan

Beberapa hari lepas dua papan tanda 'HARAM UNDI PAS telah dipasang di tepi Jalan Kemumin Sabak. Di khabar kan beberapa pemimpin Pas Pengkalan Chepa panas punggong kerana papan tanda tersebut. Di beritakan mereka berbincang apa tindakan terhadap papan tanda tersebut. Lawak molek.

Apa yang dihairankan papan tanda puak-puak Pas pun kebih teruk dari papan tanda tersebut tapi penyokong-penyokong cerdik Umno tidak cepat melatah apa lagi bertindak seperti pak lebsi mereka.

Malam tadi lebih kurang pukul 1.30 pagi semasa PT melalui jalan tersebut ternampak kenderaan pacuan 4 roda Unit Amal Pas berhenti berhampiran papan tanda tersebut. Mungkin merekalah yang mencabut  papan tanda itu. Kerana pada hari ini papan tanda itu telah pun menyembah bumi.

Inilah perangai sebenar puak-puak hijau ni...kalau terkena batang hidung sendiri sanggup mereka bertindak merosakkan serta bertindak membuang apa yang orang lain lakukan kepada parti mereka.

Nampak alim berserta dengan kopiah putih tapi perangai hanya Allah saja yang nengetahui.

Lihat fioto di bawah, semua ni kerja malaun orang suruhan Nik Aziz...buatla apapun yang penting 5 Mei seluruh raktyat Kelantan memilih BN dan Pas akan rebah tersungkur . Insyaallah !!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive