Saturday 18 May 2013

Ngeh Koo HamPas Perlekehkan Sultan Melayu!!!

Ngeh Koo Ham kepala komunis Perak yang sangat biadap dan kurang ajar, sekali lagi menunjukkan betapa besarnya ingsang BABI-BABI DAP yang bermata sepet.

Pengerusi BABI-BABI DAP Perak itu dengan selamba katak memperlekehkan kedudukan Sultan Melayu apabila memperolokkan MCA yang akhirnya terpaksa akur dengan titah Sultan Johor yang mahukan wakil kaum Cina dalam barisan Exco Negeri Johor.

Kata Ngeh Koo Ham, kalau sebelum ini, MCA menjadi budak UMNO tetapi kali ini, MCA menjadi budak untuk Sultan Johor pula.

MCA langsung tidak melawan apabila Sultan Johor menitahkan agar wakil MCA dimasukkan dalam senarai Exco negeri biarpun pada awalnya MCA membuat keputusan untuk tidak menerima sebarang tawaran jawatan untuk Kabinet mahupun Exco negeri.

Hina sungguh Melayu dan rajanya kepada Ngeh Koo Ham meskipun dia perlu menghadap DYMM Yang Di-Pertuan Agong untuk membaca ikrar dan akujanji sebagai Ahli Dewan Rakyat.

Bagi Koo Ham dan BABI seangkatan dengannya beranggapan bahawa Sultan-Sultan Melayu hanyalah lembu dalam balang kaca. Sebab itulah dengan mudahnya Koo Ham boleh menyatakan perasaan bencinya kepada Sultan Melayu dengan sejujur-jujurnya.

Bodoh sungguh Koo Ham ini.... Dia sepatutnya sudah pun berambus keluar dari Malaysia yang mana ketua negara ini adalah Raja Melayu.

Mungkin ada baiknya kalau dia bertukar kewarganegaraan dan tidak lagi perlu berhadapan dengan Raja Melayu atau orang Melayu yang amat dibencinya.

Anehnya dia masih tinggal di negara ini bahkan menjadi wakil rakyat pula walaupun dia begitu membenci Melayu dan apa-apa sahaja yang berkaitan dengan Melayu!

Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive