Thursday 23 May 2013

[ FOTO ] 18 Ditangkap Demo Depan Balai Polis Jinjang Demi Khadam Anwar!!!

Menurut laman Twitter milik Presiden Solidariti Mahasiswa Malaysia Safwan Anang, 18 orang telah ditahan di depan Pusat Tahanan Jinjang ketika perhimpunan untuk memberi sokongan kepada Adam Adli.

Antara yang ditahan ialah empat wanita berbangsa Cina, tiga lelaki Melayu dan selebihnya lelaki berbangsa Cina. Semua yang ditahan akan dibawa ke Balai Polis Jinjang. Setelah rakam percakapan, kesemua OKT akan diberi jamin.

Ketika berita ini ditulis, pihak polis masih lagi belum memberi pengesahan tentang jumlah tangkapan. Tahniah PDRM !! Pihak Polis mula bertindak menahan mereka yang terlibat di dalam satu perhimpunan haram di Balai polis Jinjang malam tadi.

Mereka di katakan mula bertindak mencabar polis dengan menggunakan perkataan kesat dan melancarkan provokasi bebaur sentimen seperti "Melayu bangsat Dan Melayu bodoh".

Dinasihatkan agar semua bertenang dan menjaga keharmonian negara kita.

SUMBER 

PT
Kalau pada 1969, perkataan ini lah penyebab kebangkitan melayu. tapi kini kerana sayang kan budak melayu bangang tu, melayu hina diri sendiri, apatah lagi china. tak akan ada yang bangun membela melayu kerana semua melayu menjadi keliru kerana taksub kepada pemimpin mereka yang gila kuasa.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive