Saturday, 4 May 2013

#PRU13 : LIVE!!! Perarakan Penyokong BN Pengkalan Chepa Menambah Derita Pas Kelantan #tolakPR #Vote4BN #tolakPAS #TukarKelantan

Perarakan kereta penyokong BN Pengkalan Chepa menerima sambutan luar biasa. Sesuatu yang tidak pernah dilihat sebelum ini di Kelantan pada musim pilihanraya sebelumnya.

Penulis beranggapan ini satu fenomena luar jangka oleh rakyat bangkit menunjukkan keinginan untuk merubah dan menukar kerajaan PAS Kelantan kepada Barisan Nasional. INI KALI LAH!

Hampir 600 buah kenderaan dan kehadiran hampir 4000 orang memberi sokongan. Sambutan yang luar biasa oleh seluruh penduduk di parlimen Pengkalan Chepa. Perarakan dilepaskan oleh calon Parlimen Pengkalan Chepa Datuk Dali Hussin.

Perarakan yang julung-julung kali diadakan di Parlimen Pengkalan Chepa menambah derita Pas Pengkalan Chepa serta calon mereka termasuk tokguru yang semakin uzur.

Gelombang Merah BN Perintah Kelantan Berubah!!!

7 comments:

  1. "Selamat Mengundi" warga Kelantan. Buat pilihan tepat, Ubah! Jangan memperjudikan nasib mek ayah di kampung.

    ReplyDelete
  2. Yo....buat pilihan bijak. Kpd pengundi2 yg merantau luar kelantan, balik ngundi, pangkoh BN. Bgi BN menang. Air paip 'teh susu' tukar jdi air bersih. Kalau pangkoh PAS...air paip 'teh' x kn bertukar. Yg korang balik semula ke tpt lain, tinggal mak ayah dan adik beradik lain di kelantan, minum air teh susu.

    ReplyDelete
  3. Kampung kami dah tak macam dulu. Semangat BN membuak melimpah-limpah. Undi BN adalah usaha selamatkan bangsa, agama dan Negara.

    ReplyDelete
  4. pedulikan pas,, jangan takut anak muda kelantan, teruskan perjuangan mu demi agama bangsa .... bangga kami tengok anak muda kelantan dah makin sedar... teruskan gelombang merah semangat mu pasti capai tujuan.. jangan duk takok lama,, TUKAR, undi BN.. yang jauh tu balik undi BN ,, tolong mak bapak yg kat kampung utk nikmati kemudahan yg BN laksanakan.. AYUH undi BN

    ReplyDelete
  5. Tukar sepenggal wahai org2 kelantan

    ReplyDelete
  6. bkn setakat sepenggal tp selamanya pn xpe....berarak scra aman jgn jd mcm puak y x bertamadun tu

    ReplyDelete
  7. Mohon BN menang di Kelantan n kekal memerintah Malaysia..!!In Syaa Allah.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive