Friday 10 May 2013

Isu MB Selangor - Azmin Akan Keluar PKR Kerana Anwar ???

AZMIN ALI dikatakan telah menghantar sms kepada ADUN ADUN dan AP yang pro kepada beliau bahawa beliau akan melepaskan jawatan Tim. Presiden dan Pengerusi Pkr negeri Selangor atas faktor tidak sefahaman dengan DSAI berhubung isu perlantikan menteri besar Selangor.

Beliau amat kecewa selepas DSAI mengikut telunjuk PAS yang meletakkan syarat supaya Tan Sri Khalid dikekalkan sebagai menteri besar.

AZMIN merasakan bahawa beliau sebagai Tim. Presiden Pkr dan  Pengerusi Pkr Selangor tidak mendapat sebarang jawatan dan dipedulikan oleh DSAI. 

Beliau amat kecewa dengan keputusan DSAI dan pernah berjanji akan melantiknya sebagai menteri besar sekiranya Pkr menang di Selangor. 

Namun hanya tinggal janji dan beliau akan menunggu keputusan besok. Jika tidak menyebelahinya beliau akan membuat sidang akhbar besok jam 1000 pg di HQ PKR Damansara.

Dijangka juga akan mengumum mengosongkan kerusi dun Bukit Antarabangsa dan Parlimen Gombak.

Sumber

1 comment:

  1. azmin ni tak kan keluar... sebab die ni memang dah jadi kaldai seumur hidup kepada anwar. anwar pun tahu azmin tak akan tinggalkan parti.. tu sebb anwar boleh buat apa aja........ kaldai tu tak kan lari.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive