Thursday, 30 May 2013

Telaga Minyak Atas Darat Siap Proses Pertama Dijumpa NGOk R!!

Lawak gila -PRU13 oleh anak2 didik Husam Musa, NGOk-R... Telaga minyak-siap-proses yang pertama ditemui di dunia, warna dah sama dengan petroleum RON95 dan dah boleh digunakan untuk menghidupkan enjin. WOW!!

"Crude oil varies greatly in appearance depending on its composition. It is usually *black* or *dark brown*" -WIKI

Mungkin ini cara untuk menegakkan kelentong oleh ketua mereka yang telah direject di bumi Kelantan...

*Tapi ini teori paling relevan dari Mat Jek (FB)* -motosikal jatuh dalam telaga, minyak motosikal tersebut tumpah dalam telaga & puak2 NGOk-R datang tangguk minyak dan dibawa ke makmal.Kah kah kah....

PT
Apalah puok-puok ni bengong sangat.. Minyak gred RON 95 dalam perigi tu mungkin anugerah daripada Tuhan kerana PAS berjaya mengekalkan kerajaannya di Kelantan. Tuhan beri minyak tak payah proses terus lboeh guna. Ada dalam dunia ni minyak mentah dalam perut bumi tak payah proses? Tak ada kan. Hanya di Kelantan. Bukankah itu anugerah selepas mengundi PAS dapat pahala.

Sumber

4 comments:

  1. Pandaila mung huse tipu ore kampung...lps tu mung suruh puok2 ngoK R pakat gi ambik minyak dlm telaga tu....kuat la puok2 nung kecing...

    ReplyDelete
  2. dah lama nik aziz nak kelantan ada minyak, hari ni dapatlah x payah keluar modal,dah siap boleh guna,

    ReplyDelete
  3. Ingatkah anda matisyahid di memali kuburnya berbau wangi--rupanya tabur minyat wangi,,kih kih kih kih

    ReplyDelete
  4. nampaknya korang semakin lama semakin bodoh dan tolol.. tak tahu hal minyak tak payahlah tunjuk pandai.. bodoh tolol sgt rupanya.. minyak yg disedut campur lumpur dan sebagainya tu memanglah perlu banyak tahap prosesnya...tapi kalau minyak yang sekadar bercampur air... tak perlu banyak proses...cukup sekadar buang airnya...bodoh betul org umno bn apco lembu yahudi ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive