Monday, 27 May 2013

Zalim Sumgguh!!! Penipu PKR Dihentam Polis Sampai Pengsan??


Provokasi, fitmah murahan, .lakonan hebat dan penuh kepura puraan..

Itu sajalah modal puak puak pakatan haram.
Kesian aku tengok puak-puak ni.
Insiden seorg ahli Pkr yang berpura pura pengsan kononnya diperlakukan kekerasan oleh polis kepada dia gagal mendapat perhatian kerana dia bergegas bangun setelah pihak polis menghubungi ambulans...

Kesian, macha ni nak berlakon tapi tak sampai penghayatan dia.
Bebal tak tau nak kata dah.
Inilah sikap pembangkang yg suka mencipta kontorversi dan provokasi memburukkan imej PDRM!!! - Sumber

Dah semua bos-bos mereka pelakon video clips...dia pun teringin tapi malangnya takde achi doll yang nak...Dah tilam empok takde...jalan raya pun jalan raya lah...asalkan dapat famous macam boss... "Itu saya kaa..bukan laa...macam saya jugaa..."cittt!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive