Sunday 5 May 2013

#PRU13 : LIVE!!! Kempen Terakhir Calon BN Parlimen Pengkalan Chepa Dicemari Gelagat Penyokong Pas #TukarKelantan #Vote4BN #tolakPAS

Kempen terakhir calon parlimen Pengkalan Chepa Datuk Dali Hussin dan calon Dun Chempaka Wan Razman Wan Abd Razak di kedai makan berhampiran Tapak Umno Pengkalan Chepa.

Mereka berdua berharap penduduk di dalam Parlimen Pengkalan Chepa dapat membantu mereka bagi memenangi dan berpihak kepada BN dari tangan Pas.

Di malam terakhir  ini suasana kemeriahan dengan kenderaan menenuhi jalan-jalan di seluruh pelusuk Kelantan. Kedua-dua parti dilihat menggunakan kenderaan dengan bendera parti masing-masing.
Menjadikan lalulintas  di sekitar Kota Bharu sesak teruk .

Di Tapak Umno Pengkalan Chepa berhimpun penyokong Umno BN untuk mendengar taklimat terakhir oleh calon BN Pengkalan Chepa. Tetapi konvoi bermotor dari Pas telah membuat provoke terhadap penyokong BN. Mujurlah anggota keselamatan dapat mengawal keadaan yang tegang.

Apapun selamat mengundi kepada seluruh raktyat Kelantan yang layak mengundi. Jadikan PRU13 ini suatu peristiwa terbaik untuk TUKAR kerajaan Pas kepada BN!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive