Friday 14 December 2012

VIDEO !!! REF K-POP HENTAM HARIMAU MALAYA DI SIAM




Jika di lihat mutu pengadilan oleh pengadil dari Korea, Lee Min Ho cukup menyedihkan apabila tindakan yang di ambilnya dengan memberi kad merah pada minit ke 43 setelah melayangkan dua kad kuning kepada permain pertahanan kental Harimau Malaya, Fadhli Shas.

Sepatutnya Lee Min Ho sebelum mahu melayang kad kuning kali yang kedua kepada pertahanan Malaysia itu, dia sepatutnya kena berbincang dahulu dengan pembantunya yang melihat kejadian tersebut sebelum mengambil tindakan.

Jika di imbas kembali video pemainan semalam ternyata tindakan memberi kad kuning kali yang kedua seolah-olah bagai di rancang dalam permainan tersebut supaya salah seorang dari pertahanan Malaysia dapat di buang Padang dalam perlawanan separuh akhir Piala AFF. Maka Fadhli Shas menjadi sasaran kerana dia telah mempunyai kad kuning yang pertama dan kebanyakan serangan melalui posisinya dapat di patahkan.




Ternyata apa yang berlaku semalam yang menjadi punca Malaysia kalah adalah mutu pengadilan yang cukup  teruk dan sering membuat kesilapan yang terlalu banyak memberi advantage kepada pihak Thailand. - Sumber

2 comments:

  1. Aku rasa pengadil dari Korea ni BISU... langsung tak boleh rujuk Linesman... langsung tiada Verbal Warning... Langsung layangkan kad kuning + Merah... Terima Kasih Skuad Harimau Malaya atas keringat dan airmata yang anda curahkan demi maruah negara... Hidup mati selamanya bersamamu...

    ReplyDelete
  2. Aku puji HM tapi aku paling benci manusia2 yg ada di dlm FAM...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive