Sunday, 23 December 2012

KEHEBATAN OSTAZAH ABBIEY SEMAKIN TERSERLAH ???



" Wahai seluruh kaum Muslimin...Marilah kita bersatu demi Allah & Rasul-Nya.....Bersama kita menyeru ke arah penyatuan Ummah.....Bersatu demi memperjuang & menegakkan Kebenaran yang berteraskan Al-Quran & As-Sunnah ".....Allahuakhbar

Sebut saja nama Nik Aziz ramai yang fobia dan mengatakan dia seorang Ulamak dan marah apabila saya cuba menegur apa yang saya rasa benda yang dia buat tu.Biasalah kalau orang bertanya saya jawab lah haaahaaa bagi saya ramai lagi orang yang berkelayakan untuk digelar Ulamak yang saya rasa cara dan pembawakan nya jelas mempunyai ciri2 seorang Ulamak.Seterusnya baca di [sini].

PT
Nak suko rasa bila ostazah segera membuat fatwa sama dengan Nik Aziz. Alahai nampaknya berjaya jugaklah Nik Aziz lahirkan ostazah yang benar-benar berkualiti dan sangat hebat dalam berkata-kata. Ostazah Abby ni sebijik seperti burung kakak tua..reti cakap tapi tak tahu satu habuk pun apa yang dikatakannya...

3 comments:

  1. dah tadak job nak buat dapat upah sikit2 dari kaum pas pun bolelah asalkan tak miss suru... nanti dah ada job insaf la tu... macam sorang 'ustaz' depa dulu tu, dulu bukan main kutuk BN, la ni ada job kat astro sapu dan tutup mulut

    ReplyDelete
  2. Dapat satu ustaz PAS dan berbaiah kalau keluar PAS jatuh talak 3, senyaplah dia. Tgh meroyan cari jodoh tu...air dah sampai kepala...pening tu...

    ReplyDelete
  3. ostazah tengah kegersangan..lama ladang tidak diairi oleh sumber ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive