Saturday, 29 December 2012

MASALAH VISA GADIS BRAZIL JUAL DARA TERDAMPAR DI BALI


INGAT lagi tak nama Catarina Migliorini? Gadis Brazil berusia 20 tahun ini sempat membuat heboh dunia setelah menjual dan melelong dara seharga AS$780,000 (RM2.4 juta), untuk membentu kerja-kerja amal. Seorang pemuda Jepun bernama Natsu memenenginya. Tapi hingga kini Natsu belum mengambil 'hadiah' yang dimenanginya.

Catarina kini sedang berada di Bali. Gadis ini terdampar sedang menunggu visa untuk masuk ke Australia. Rencananya, hubungan badan pertama Catarina dan Natsu akan dibuat filem dokumenteri di atas pesawat antara Bali-AS dan dilanjutkan di Australia. Untuk keperluan itulah Catarina mengurus visa. Justin Sisely yang membuat filem dokumenteri mengenai keperawanan Catarina enggan terjerat hukum dan undang-undang di Indonesia. Kerana itu syuting dilakukan di luar wilayah Indonesia. Seharusnya jadual filem dibuat November lalu, tapi terhambat dokumen dan libur Natal serta Tahun Baru.

"Banyak hal diubah kerana masalah dokumen. Saat ini semua projek ditunda hingga tahun baru," kata jurucakap Justin Sisely, Frank Thorne seperti dikutipHuffington Post, Khamis (28/12).

Pembuat filem dokumenteri itu tiada masalah di Australia. Di Brazil, Jaksa Agung Joao Pedro bertekad mengusutkan kes yang dicurigai sebagai perdagangan manusia. Keputusan Catarina melelong dara itu mengejutkan banyak pihak. Mereka menyebut tindakan Catarina ini tidak jauh berbeda dengan pelacur.
Namun, Catarina menolak tindakannya itu disebut pelacur dan dia masih percaya dengan cinta.

"Jika anda melakukan hanya sekali seumur hidup maka itu tidak disebut pelacur. Seperti halnya anda memotret sekali tidak menjadikan anda seorang juru foto," ujarnya

Tindakan Catarina semakin menjadi kontroversi lantaran kisahnya itu akan dibuat filem dokumenteir oleh kru filem asal Australia dengan judul Virgins Wanted. Catarina menyebut kesempatan ini sebagai bisnis dan membuat dirinya dapat bepergian percuma serta mendapat bonus.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive