Tuesday 25 December 2012

SAMADA TONGKAT @ PEDANG YANG AKAN DILELONG NIK AZIZ DI N9 ???




Dalam usaha untuk mengutip dana Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13), PAS Negeri Sembilan akan menganjurkan sebuah Majlis Makan Malam.

Majlis makan malam tersebut akan bermula pada jam 08.00 malam di City Kingdom Hotel Ballroom di Taman AST, Seremban. Tetamu istimewa ialah Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.


Menurut Setiausaha program, Mohd Hassan Tamby, selain daripada ucapan Tuan Guru Nik Aziz, apa yang istimewa pada malam tersebut ialah Tuan Guru Nik Aziz akan turut melelongkan beberapa koleksi barang peribadi beliau. 
Hasil lelongan tersebut akan disumbangkan kepada dana PRU-13 PAS Negeri Sembilan.

PT
Cukup ke dana tu untuk PRU13 nanti. Berapa ramailah penyokong Pas N9 yang akan jadi mangsa pak lebai nanti. Kepada penyokong2 Pas tolong sediakan sebanyak mungkin wang atau barang kemas.Segala sedekah anda akan dikira diangkat sebagai sedekah bila anda sudah tiada nanti.Kepada yang kurang mampu silalah jual lembu atau kambing sebagai sumber untuk derma nanti.

4 comments:

  1. untuk penyokong lelong tongkat utk cina anugerah tanah puluhan ribu ekar itulah kepuraan mb pembelit ni

    ReplyDelete
  2. pembelit mengalahkan ular mb nih!!!

    ReplyDelete
  3. okay la TGNA lelong barang peribadi dia untuk dana PRU. puak UMENO kebas duit rakyat dihalalkan.

    ReplyDelete
  4. Sekurang2nya mb x menipu rakyat... x perbodohkan rakyat mcm menteri2x... harga barang semua naik hangpa x komen ikut dgn rela hati.. ada share ka? share akhirat nanti... kumpul ramai2x

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive