Tuesday, 11 December 2012

TERINGIN LIHAT BAKAL BINI APEK, NIK AZIZ SANGGUP JADI JURUNIKAH ???





Perhatian kepada penjaga gol kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat ketika ini lebih kepada majlis perkahwinan berbanding fungsi beliau di AFF Suzuki Cup 2012. Patutlah semasa perlawanan dengan Singapore tempuhari permainan Apek entah apa-apa,

Apex akan mengahwini Leuniey Natasha pada 28 Disember ini dan khabar terbaru mengatakan pasangan ini akan di’nikahkan oleh Tok Guru Nik Aziz.

Portal hiburan Murai melaporkan yang bapak Leuniey sendiri mengesahkan perkara ini selepas menerima surat rasmi dari Pejabat Menteri Besar Kelantan awal pagi hari in
“Alhamdulillah, insyaAllah, pasangan ini akan dinikahkan oleh Menteri Besar Kelantan, YAB Tuan Guru Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat,” kata ayah Leuniey yang di’hubungi.

“Perkara ini telah pun disahkan apabila kami setelah menerima sepucuk surat rasmi dari Pejabat Menteri Besar Kelantan dan mengikut surat berkenaan, majlis pernikahan ini akan diadakan tepat jam 10 pagi,” tambahnya lagi.

Dari sumber mengatakan pelamin khas untuk resepsi & pernikahan pasangan ini telah mendapat tajaan sepenuhnya. Sumber

PT
Satu cadangan PT jika Nik Aziz ingin menikahkan bakal bini apek tu diminta nik aziz pakai lah spek hitam agar tidak melihat keseksian 'melampau' si Leuniey. Tapi kalau dah nik aziz yang akan menjadi jurunikah maka segala-gala yang haram akan menjadi halal...Bogel terus pun kira halal jugak kot ???

4 comments:

  1. Doakan Apek dan Bakal Isteri dia nanti jadi suami isteri yang baik dan menurut perintah agama.. Jgn jd mcm blogger2 upahan umngok yg tak reti2 nak bertobat..

    Nak harapkan Tok Pa dgn Awng Adek jd jurunikah? hukum nikah pun tak reti...

    http://simplebisnes.com/Danisanin

    ReplyDelete
  2. Hahsha..nak jadi baik ke..dgn buka aurat tu...wahsi penjilst kski nik aziz....nak harapkan husam musang...jahanamlah pas......

    ReplyDelete
  3. Aku takut tercabut serban nik aziz je bile rengok bini spek.....slahai...nik aziz jadi musang berjanggut la pulak.....

    ReplyDelete
  4. Main bola entah kemana...itulah apek......nik aziz pun tumpang glamiur apek....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive