Saturday 22 December 2012

NGEH - PAS KELANTAN BOCORKAN RAHSIA ???




Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham mendakwa, pemimpin PAS telah membocorkan rahsia tentang perkaitan namanya dengan pemberian tanah di Gua Musang Kelantan.

Ngeh dilaporkan sebagai berkata, beliau hairan bagaimana dokumen tersebut boleh bocor sedangkan itu adalah maklumat sulit antara mereka dan pemimpin PAS.Exco kerajaan negeri Perak, Datuk Hamidah Osman mendakwa Pengerusi DAP negeri, Datuk Ngeh Koo Ham dan setiausahanya, Datuk Nga Kor Ming merupakan ahli lembaga pengarah syarikat Upayapadu Plantation Sdn. Bhd.

AMAT MEMALUKAN PAS KELANTAN YANG DIKATAKAN DITERAJUI OLEH ULAMA....NIK AZIZ.Apa kah ini berlaku tanpa pengetahuan MB Kelantan sedangkan ia melalui proses yang rumit dan memerlukan pengesahan MB Kelantan sendiri.Penipuan sudah berlaku dalam pertadbiran PAS Kelantan dengan sewenang wenangnya. Mulut Nik Aziz barangkali semakin busuk kerana menipu rakyat Kelantan mengenai tanah yang diberikan kepada 2 manusia dap perak Ngeh dan Nga. 


Memalukan betul jikalau benar berlaku keatas kerajaan PAS Kelantan.Ngah dan Ngeh mengelabah  dengan maklumat bocor kepada Media dan Blogger.Lagi terkejut beruk adalah kelulusan dari kerajaan PAS Kelantan...Apa nak dikatakan lagi tu? Ngah dan Ngeh nampaknya begitu kecewa dengan tersiar Isunya ini.

PT
Dengar khabar Nik Aziz telah mengarahkan orang-orangnya bersiap sedia untuk menyaman para blogger yang menabur fitnah ini. Kesian Nik Aziz di akhir pemerintahannya semakin banyak terkeluar pekung dan busuk yang dilakukan oleh beliau dan para tenteranya. Rupanya Pas ini busuk seperti gambar yang tertera di bawah...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive