Monday, 24 December 2012

OSTAZAH ARBAIYAH BT ABDUL MANAN TOLONG JAWAB ???



Cakap tak serupa bikin ostazah ni , apa lagi..jawap ostazah jangan tak jawap.
Mungkin ramai yang dah tau tentang perempuan meroyan ni. Aku malas lah nak terang kan, korang carik lah apa yang dia tulis kat tweeter dia tu. macam orang tak reti nak bersyukur. 

Habis di kutuk nya, semua kena..daripada rakan-rakan artis dia ...sampai lah ke kerajaan yang memerintah sekarang nie, nampak keburukan orang ajer.. KEBURUKAN diri sendiri dia tak nampak. memang patut lah jadi mak janda.. 

Kalau betul pun hendak berubah, jadi lah sebaik -baik manusia. bukan nya buat dosa fitnah. esok ka tsana ko nak jawap apa.. pandai -pandai lah ko ostazah 
politik kotor nya sebabkan orang-orang yang tak der pelajaran join politik.. tunjuk bagus, akhir nya menyerlah kan keaiban diri sendiri.. - sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive