Monday 31 December 2012

DEMI LELAKI PELAKON INDO SANGGUP MURTAD

Pelakon filem Ayat Ayat Cinta yang pernah mencetuskan fenomena dahulu, Rianti Cartwright dilaporkan telah murtad dan mengahwini seorang lelaki Kristian di dalam gereja. Pelakon yang terkenal dengan watak Aisyah, isteri pertama watak Fahri dalam filem Ayat Ayat Cinta ini berkata dia bahagia dengan perkahwinannya itu.

Pelakon cantik tu diberitakan dah murtad apabila memilih untuk berkahwin dengan seorang lelaki Kristian.. Dia memilih untuk gadaikan pegangan agama dia semata-mata kerana cinta..

Ketika ditemubual oleh media Indonesia tentang status agamanya, pelakon tersebut menjawab.., “Bagi saya, ada yang boleh dikongsi bersama dan ada yang tidak boleh.”

Rianti bagaimanapun berkata dia bahagia setelah menjadi isteri kepada Alfonso Nainggolan atau Cas, selepas berkahwin pada 17 September lalu di Gereja Old St Patrick, New York, Amerika Syarikat.

“Saya sekarang amat bahagia,” kata aktres berusia 28 tahun itu.


PT
Beginilah barangkali apa yang nak di laksanakan oleh anak Ketua Umum PKR supaya rakyat Malaysia terutama bebas menganut sebarang agama. Inilah akibatnya jika agama tidak diutamakan. Memang bahagia dalam perkahwinan tetapi adakah si murtad ini bahagia di dunia serta di akhirat???

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive