Tuesday 25 December 2012

FOTO !!! GELAGAT 2 REMAJA DI SEBUAH KOPITIAM DI DALAM MUKIM NIK AZIZ ???



Pada 24hb Disember 2012 PT bersama beberapa sahabt sedang minum-minum petang di sebuah kopitiam sambil melihat budak-budak motor bermain air banjir di sekitar Universiti Malaysia Kelantan (UMK) Pengkalan Chepa. Suasana yang sejuk dan nyaman tetiba bertukar kepada suasana yang hangat. Di sebuah meja betul-betul di belakang PT terdapat tiga remaja dan dua darinya tengah melakonkan drama...beberapa foto yang sempat dirakam...semasa 2 remaja ni bercium hanya untuk simpanan...



Tanpa menghiraukan para pengunjung yang sedang menikmati minum petang dua remaja asyik bercengkerama tanpa segan silu. Inikah Beberapa pengunjung termasuk PT bersama rakan hanya memandang tindakan berani dua remaja itu. Langsung tidak ada rasa malu pada mereka berdua. Inikah hasil tarbiyah pak lebai Pas selama 22 tahun memerintah Kelantan? Apakah yang Nik Aziz buat selama beliau memerintah ?? Takkanlah sanggup membiarkan sebegini rupa ?

Mungkin kegatalan dua ramaj ni sudah sampai tahap yang tidak boleh dikawal dan mungkin jugak si betina belum merasa timun budak lelaki tu. PT sempat merakam gambar gelagat 2 remaja ni untuk tatapan para pencacai Pas. Lupa PT nak bertanya kepada remaja tu samada ibubapa mereka penyokong parti mana. Kalau ditanya sekalipun pasti ibubapa mereka penyokong kuat parti hijau. Kepada budak 2 orang ni tak payah bimbang selepas ni pergi berjumpa dengan Nik Aziz dan minta tolong hapuskan dosa !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive