Tuesday, 11 December 2012

BIAR BETUL !!! PAS UPAH ARBIEY JANDA HENTAM TUN M ???



Aku tak tahu apa benda lah yang si janda mulut jahat ni nak sampai kan..Geram pulak aku bila si janda ni serang Tun Mahathir..

Pelik jugak aku si Abby ni sampaikan apa yang dicakap oleh Dr Khairuddin bahawa 22 tahun Tun M mentadbir negara tiada agenda solat??


Sendiri fikir lah, apa yang dicakapkan oleh makhluk dua orang ni betul atau tak ? Berapa banyak Masjid yang dibina zaman Tun M jadi PM ?? Lepas tu bandingkan dengan berapa buah masjid dalam masa 22 tahun  Nik Aziz  tu tadbir Kelantan? 

Atau si janda 'bengong' ni dah terminum air lebihan basuh tangan nik aziz ?? Jadi giler tak tentu pasal , semua perkara dia gaul semua jadi macam rojak. Elok sangatlah Pas kutip janda ni jadi jurucakap bagi pihak Pas. - Sumber






3 comments:

  1. Hai ya..... perkara nak solat pun PM nak kena ajar pada rakyat ka. Sebelum ni Abby tak pernah ke jadi qariah surau atau masjid ka. Hai ya..... mangkok la lu.

    ReplyDelete
  2. BETINO NI MEMANG MANGKUK HAYUN...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive