Saturday 29 December 2012

KENAPA PAS TAK ARAH MAT SABU TARIK BALIK GELARAN "ANWAR AL-JUBURI" KEPADA ANWAR ???

Dulu sebelum Anwar dipecat dari jawatan TPM dan Umno, Mat sabu selalu menyentuh isu liwat Anwar dan istilah yang pernah disebutnya adalah "ANwar buka kilang kunyit" dan yang paling popular ialah Anwar sebagai " Anwar Al-Juburi". Untuk pengetahuan sehingga kini Mat Sabu tak pernah menarik balik ucapannya itu. Pas Pusat juga tidak pernah mengambil apa-apa tindakan terhadap kenyataan Mat sabu itu.

Ini bermakna Pas Pusat mengakui kebenaran dari ucapan Mat Sabu. Anwarr sememangnya terlibat dalam kes liwat pertama dahulu. kalau tidak benar, Mat Sabu WAJIB tarik balik ucapannya dan memohon maaf pada Anwar.

Sejarah telah membuktikan Anwar yang satu ketika dulu menjadi Presiden ABIM telah lari meninggalkan jemaah Islam untuk menyertai UMNO. Dengan tidak memilih Pas, ternyata Anwar tidak beliau tidak menjiwai Islam. Tidak mustahil, keadaan yang sama boleh berulang setelah Anwar diberi kepercayaan sebagai PM. Mahukah Pas sekadar menjadi batu loncatan kepada Anwar dalam mengejar impiannya ???

Kalau PR menang, Islam tidak akan tertegak, apa lagi perjuangan Pas hendak diteruskan. Apakah Hj Hadi dapat memberi jaminan, setelah Pas berkuasa tanpa melaksanakan Hudud, maka Allah akan turunkan keberkatan, negara akan aman, tumbuhan dan ternakan akan hidup subur seperti mana keadaan penduduk yang Allah ceritakan dalam ayat 15 surah Saba'.

"Makanlah daripada rezeki pemberian Tuhan kamu dan bersyukurlah kepadaNya.Negeri kamu ini adalah negeri yang baik (aman dan makmur) dan Tuhan kamu adalah Tuhan yang Maha Pengampun."

Pendedahan S.Nalakaruppan terhadap Anwar berhubung isu biseksual adalah bukti, logiknya Nala membantu Anwar memenangkan PR sebab Anwar bakal PM. Tetapi tidak berlaku sedemikian kerana Nala amat mengenali siapa sebenarnya Anwar. Tapi kenapa Pas tidak ambil kisah semua itu. sepatutnya Hj Hadi menubuhkan jawatankuasa khas menyiasat isu ini. Takkan Pas sebuah parti Islam sanggup berada di bawah PM yang terang-terang seorang biseksual dan peliwat. Teringat peribahasa, "anjing kalau dah biasa makan taik, kalau tak makan pun dihidunya juga"....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive