Tuesday 11 December 2012

KENAPA USTAZAH ARBIEY TERNGANGA MULUT MENDENGAR KENYATAAN AFDLIN SHAUKI ???




Aku pernah lihat dan dengar sendiri bagaimana Abby menipu orang-orang melayu di dalam ceramahnya. Jadi sebab itu, sebelum makcik-makcik percaya apa yang dia cakap. Lebih baik tunjuk pada orang Malaysia betapa 'alim'nya dia ini. Sehingga dia merasa 'maqam'nya lebih tinggi daripada orang lain. 

Mudah sahaja dipersenda orang. Kini dia hina pula artis yang ke Gaza. Kenapa dia tak mahu pergi? Dasar hipokrit! Hebat sangatkah ustazah segera ni senang-senang menghukum seseorang ?? Atau dia sudah dipilih untuk menjadi salah seoarang ahli syurga?? Sumber


Atas alasan apa si ustazah mee segera ni memperlekehkan usaha murni para artis kita ke Gaza. Adakah kerana Abbiey ni menjadi gila isim seorang diri atau buat-buat gila untuk menarik perhatian umum, kononnya beliau ni seorang yang teramat ariff dalam menghukum sesoarang setelah menjadi penganut totok Pas??

Lihat apa pula pengalaman yang di lalui Afdlin Shauki dan sahabatnya semasa di Gaza.

“Ketika mula mula hendak ke sana memang wujud perasaan takut, tetapi setelah tiba disana semenanjung Gaza pada saya menjadi tempat paling aman sekali,” ujar beliau semalam.

“Walaupun telah dibom banyak kali, rakyat Palestin di Gaza sangat tenang menghadapi segala cabaran dan mereka adalah orang yang paling peramah pernah saya jumpa”

SETERUSNYA BACA DI SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive