Thursday 25 October 2012

TAKKAN LAH DENGAN JAMUAN LAKSA UNTUK BUAT LEBUH RAYA RAKYAT...PENAT PUAK2 PAS NIH ???


Pasir Mas - Semalam Masjid An-Nur Kubang Bemban menganjurkan jamuan laksa bagi mengutip derma dana lebuh raya rakyat menghubungkan Kota Bharu-Kuala Krai yang dirancang kerajaan negeri.

Pengerusi program tersebut, Che Pa Che Jid berkata, kira-kira 200 kilogram laksa disediakan bagi jamuan lebih kurang 1,000 orang untuk mengisi dana wakaf projek berkenaan.

Menurutnya jumlah kutipan disasarkan kira-kira RM20,000. Kutipan juga akan dilakukan secara berterusan selepas ini. 
Kata beliau juga wang kutipan derma itu akan diserah kepada kerajaan negeri.

PT
Elok sangat la tu semua duit diserahkan kepada kerajaan negeri, kemas keming puak-puak Pas pakat kutip duit lepas tu bagi kepada para YB yang menguruskan hasil derma tersebut. Yang bangangnya ialah penduduk yang menderma secara ikhlas tetapi duit tu besar kemungkinan masuk kedalam poket YB.

Pelik betul la dengan penyokong Pas ni..takkan la langsung tak guna akal sedikit pun dalam isu ni. Logik ke untuk membina sebuah lebuh raya yang belanjanya berbilion ringgit dengan kutipa derma jamuan laksa.

Fikir-fikirkanlah wahai penganut pas, cukup-cukuplah kamu di tipu oleh peimpin-pemimpin Pas, gunakanlah akal dan jangan kita dperlakukan seperti keldai.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive