Friday 26 October 2012

FOTO !!! ADAKAH INI PEREMPUAN CINA PEYOKONG GUANG ENG JADIKAN LIFT SEBAGAI JAMBANNYA ???



Pengotor! Itulah yang boleh dikatakan kepada seorang perempuan bangsa Cina berumur lingkungan 20-an ini apabila dia bertindak kencing di dalam sebuah lift. Kejadian yang berlaku di apartmen Sri Saujana di Georgetown ini sempat dirakam kamera litar tertutup (CCTV) sekitar jam 6.07 petang pada 10 Oktober lalu.Dalam rakaman berdurasi 16 saat itu, perempuan berkenaan dilihat menoleh ke arah CCTV sebelum menanggalkan seluar dalamnya lalu membuang air kecil dalam keadaan mencangkung.

Menurut setiausaha jawatankuasa pengurusan apartmen, Yeoh Kean Huat, beliau tidak akan melaporkan kejadian ini pada polis kerana ia adalah kes pertama berlaku sejak CCTV itu dipasang dua tahun lalu. Bagaimanapun, beliau bertindak memaparkan cetakan rakaman CCTV berkenaan di papan notis sebagai tanda amaran kepada orang lain.Berikut beberapa paparan daripada rakaman CCTV yang sempat dirakam.




Sumber : duniarealiti.com

PT
Tengoklah sendiri betapa betina Cina ni tanpa sedikit pun rasa malu dan bersalah dengan bertindak kencing di dalam lift. Sedangkan lift ini adalah kegunaan semua penghuni apartment tersebut. Adakah betina ni si penyokong Dap yang ternyata sangat pengotor dengan menjadikan lift sebagai jamban untuk membuang air kencing.

1 comment:

  1. pompuan ni ahli parti gerakan, bukan ahli dap

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive