Saturday 6 October 2012

SEORANG GILA JADI MB SEORANG LAGI MABUK NAK JADI PM ???




Asas penubuhan PKR adalah kenderaan untuk digunakan untuk menjadikan Anwar Perdana Menteri. Kini, parti itu diperluas cakupannya, apabila Azmin pula angau dan pelahap mahu menjadi MB Selangor.


Kenyataan Azmin, bahawa apabila PR menubuhkan kerajaan Pusat, maka Khalid akan di bawah ke Pusat, dengan kata lain, jawatan MB boleh diambil alih oleh Azmin.

Kenyataan Azmin itu, mendapat reaksi negatif daripada PAS, dan parti negara berkebajikan itu, turut menyatakan bahawa kenyhataan Azmin itu, bukanlah pendirian PR secara umum. Ini kerana perkara itu tidak pernahpun dibincangkan.

PKR nampaknya sudah membayangkan betapa kemaruk kuasanya para pemimpin mereka, apabila sebelum ini, kenyataan Ketua Penerangan PKR Selangor, turut berkata bahawa 20 pemimpin PKR akan dilantik sebagai anggota kabinet atau dilantik sebagai Ketua-ketua agensi kerajaan.

Sesiapa yang menyokong dan mengundi PKR sebenarnya untuk meletakkan para pemimpin gila pangkat ini. Boleh kah mereka membangun negara? kalau asyik menimpang pangkat dan jawatan..

PT
Lagipun Anwar sudah berjanji dengan 'anak emas'nya untuk tidak mengecewakan dalam apa jua keadaan Azmin sekali pun. Takkan la umum tidak mengetahui bahawa terlalu besar jasa dan pertolongan Azmin kepada bosnya itu. Segala2nya diserahkan kepada Anwar tak kira la apapun...samada orang yang tersayang pun diserahkan jugak kepada 'PM' ketujuh ni...

Sumber : ayt

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive