Tuesday 16 October 2012

VIDEO !!! TEMBAKAN DI STESEN MINYAK DI KB - KELANTAN SERAMBI APA ???



KOTA BHARU - Pelanggan sebuah stesen minyak di Jalan Kebun Sultan di sini gempar apabila dikejutkan dengan tiga das tembakan kira-kira jam 8 malam tadi.

Difahamkan ada pelanggan yang tercedera dalam kejadian itu tetapi PT tidak pasti jumlah mangsa. Ketika kejadian, beberapa pelanggan yang sedang mengisi minyak, dikejutkan dengan bunyi tiga das tembakan




Beberapa pelanggan yang masih berada di tempat kejadian berkata, kejadian berlaku begitu pantas dan mereka hanya terkejut bila mendengar bunyi tembakan. Sekitar pukul 9.30 malam tempat kejadian masih ramai dengan orang ramai yang ingin mengetahui kejadian yang berlaku.
Dapat dilihat anggota polis masih menyiasat keadaan sekitar. Sejak akhir-akhir ini Negeri Kerajaan Pas ini selalu dikejutkan dengan kejadian tembak menembak. Jenayah semakin berleluasa dan meningkat dari masa kesemasa yang melibatkan senjata api.

PT juga sempat merakam video (di bawah) dimana beberapa buah kereta yang diletakkan dibahu jalan rosak akibat berlaku perlanggaran dengan kereta penjenayah semasa adengan kejar mengejar dengan anggota polis Kelantan.

Difahamkan polis dapat memberkas penjenayah tersebut dan mengikut sumber ada kaitan dengan kejadian tembak di stesen minyak di Jalan Kebun Sultan. 

Apapun tahniah kepada anggota polis Kelantan kerana dapat bertindak dalam menangani jenayah yang semakin meningkat  walaupun Kelantan diperintah oleh Parti Islam seMalaysia.

4 comments:

  1. TAK USAHLA NK SALAHKAN KERAJAAN NEGERI PAS. CUBA KAU BGTAU APA BIDANG KUASA KERAJAAN NEGERI UTK BANTERAS JENAYAH SEBEGINI?? SETAKAT KULIAH DAN CERAMAH SKRG MMG TAK DPT TANDINGI MEDIA TV BWH UMNO YG SEMAKIN GALAK TAYANG DRAMA/FILEM AKSI2 GANAS. NTAH2 YG BUAT JENAYAH TU ANTARA PENYOKONG TEGAR UMNO YG TAK MAHU HUDUD DIBUAT DI KELANTAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nak salah lagu mano...kawe tau la..NIK NAJIS dan pemimpin PAS hanya terap ilmu OGOMO hanya di tempat ceramah PAS...lain takdak hanya kutuk, kritik dan dok tegaskan hanya PAS yang menegakkan ISLAM..tapi hampeh.. Bini ore tak leh lepo...balak jangan cerita...ada saja projek nak buat kawasan hutan...lombong emas lah...lebuhraya rakyat lah..projek ladang rakyat lah..semuanya nak sapu balak..

      Delete
  2. tq wahai pencacai pas sebab demo singgah di blog ni....hahaha selama 22 tahun perintah tapi nak bendung jenayah pun tak reti..dah la bangang tambah bodoh lagi....hahaha salahkan drama la pulak si bangang cai pr ni..nama ulamak tapi ....kesian kesian...

    ReplyDelete
  3. siapa yang todak mahu hudud atau pas yang sengaja mempermainkan isu hudud bila dekat dengan PRU....sudahlah pencacai pas...aku org kelantan lebih tahu siapa sebenar pemimpin demo....hanya makan gaji buta..reti menambah bini dengan harta...tu belum masuk lagi kes main bini orang....elok sangat la tukar jadi negeri serambi koboi lagi elok....betul tak cai pas kelantan?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive