Friday 19 October 2012

ANWAR BUKAN NAK JADI PM TAPI UNTUK MEMBALAS DENDAM DENGAN MENJAHANAMKAN NEGARA INI ???

Anwar Ibrahim ni tuan2 boleh pikir sendrilah...he declare himself...bukan words being put in his mouth..

1. Dia sokong atau tidak menyanggah LGBT

2. Dia sokong dan berpendirian Islam Liberal

3. Dia sokong penggunaan kalimah Allah digunakan Kristian sedangkan kita tahu mereka menyokong trinity principle (Father, son and holy ghost..which is actually Paul's principle...Nabi Isa AS never teach that)

4. Dalam pelbagai kezaliman pada org Islam di Palestine, dia declare sokong kewujudan negara Israel walaupun konon berlapik.

5. Dia make friendship dengan wolfowitz..architect of war in Iraq

6. Dia incite hatred from other countries to condemn Malaysia sehingga Indonesia yg sgt rapat dgn kita dari segi agama dan keturunan boleh ada yg buat demonstrasi hentam Malaysia???

Pendek kata, as we all know, dunia ini terbahagi dua...one...zionist lead  
side (macam USA, UK, singapore etc etc) and on the other negara2 Islam include Indonesia, German, China, Australia etc etc)...dsai..somehow is on  the earlier side..why? 

So..in this land of Tanah Melayu yang even Raja2nya ramai keturunan  Rasulullah SAW dan keturunan Raja2 Bugis yang amat dalam ilmu serta warak....and with 70% Muslim Malay and this figure is ever increasing. Because rata2 org Melayu suka anak, buat anak dan ramai anak..dengan Iman yang kuat..yakin, why dsai did all that??? 

Nak sokongan lagi 30%..tak cukup Tuan. So, apa logiknya??? Gerakan catur ini bukan kepada menjadi PM..Tak lain dan tak bukan hanyalah dendam untuk menjahanamkan negara ini kerana dendam dirinya dimalukan. Kita diluar sistem parti pun kasihan melihat nasib dia dan mengharapkan jika ada cara yg lain......tapi punca itu dari dirinya sendiri dan dia telah diberi pilihan utk tarik diri, letak jawatan. 

Sepatutnya dia letaklah jawatan...sudahlahh..bertaubatlah..bukannya orang tak tahu...anak isterinya pun tahu tapi tidak kerana dia ni sejahat2 manusia, dia telah mengambil sifat Iblis laknatullahalaih...dendam kerana di hukum Allah SWT daripada setinggi2 darjat kepada serendah2 makhluk..maka seluruh Anak keturunan Adam AS hendak dihapuskan tak kira Islam atau Kafir..setelah semuanya mati barulah Iblis akan merasa puas. Dendamnya sangat lama dan dalam. 

Demikianlah dendam Anwar...dia malu dan marah kerana di malukan setelah mencapai pangkat kedua tertinggi dgn cepat dlm pentadbiran...dia nak menjahanamkan sahaja bukannya nak jadi PM...dia tahu yang dia tidak mampu dan dia tidak berkehendak pun...kebenaran ini sudah diisytiharkan di tujuh petala langit dan bumi..

Dengan bertopengkan usrah2..watak2 alim..watak2 difitnah dan terseksa....watak org yg dizalimi...dia telah meniupkan sentimen reformasi...namun dengarlah wahai sahabat2 sekelian...walau seluruh makhluk mengatakan yg matahari itu sejuk..namun ia tak dpt memdamkan hakikat yang Matahari itu panas kejadiannya.

Bukankah dsai yg beria2 nak kita terima IMF? memang perancangan dia memporak perandakan negara dan setelah dia dilantik jadi PM baru semuanya akan aman.

The spinning gasing cannot spin any more...pasal gasing dah kena pakuk dan terbelah...the irony is...dia pakuk gasing dia sendiri kerana marah. 

Sudahlah..kenapa diikut sifat Iblis tu.....Allah itu Maha Pengasih dan Penyayang..marilah kita sama2 kembali pada dia dengan hati yg tulus dan ikhlas...marilah kita bersihkan diri kita sebelum mengadap Dia. Masa sentiasa berlalu...Diri sebenar kita yang suci dan indah itu (handsome, gagah, cantik) tidak suka kepada semua yang tidak baik...

Menyebabkan bila kita buat yg tidak baik rupa kita pun bertambah buruk...lihatlah pada orang tua2 dikampung yang baik2, walaupun tua, wajahnya cantik berseri...wajah kita macam mana?..ia mencerminkan hati...tiada botox boleh mengaburi cahaya wajah yg lahir dari hati.

Apapun kita masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat....fikir-fikir dan renung-renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan !!!

Sumber :myemail

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive