Saturday 6 October 2012

MUSTAFA ALI JAWAB SINDIRAN AZMIN ALI !!!


KUALA LUMPUR: Perselisihan antara Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali dengan Azmin Ali berterusan lagi apabila beliau membalas sindiran Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dengan mengatakan ‘anak emas Datuk Seri Anwar Ibrahim tersebut terlalu bercita-cita’.

Malah Mustafa yang juga orang kanan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang secara berkias dan sinis berkata, sebagai orang tua, beliau faham akan perasaan dan juga cita-cita politik seorang pemimpin muda seperti Ahli Parlimen Gombak itu.

“”Saya tidak perlulah komen apa-apa tetapi sebagai orang tua, saya faham perasaan dan cita-cita besar dia seorang pemimpin muda. Biarkanlah dia,” katanya penuh tersirat menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) sebagai menjawab sindiran Azmin kepada pemberita di sini hari ini.

PT
Memanglah dari dulu lagi Azmin Ali ni terlalu 'lapar' dengan jawatan tinggi. Kalau ditakdirkan Anwar jadi PM...takkan lah Anwar nak biarkan 'anak emas' beliau ni tanpa sebarang jawtan menteri kabinet.. Apa la punya pemimpin Pas ni itu pun tak tahu... apa saja yang diarah oleh Anwar, berkaitan politik atau hal2 peribadi Azmin tidak sekali-kali membelakangkan bapak Anwar. 

Umum pun tahu macamana hubungan Anwar dengan isteri Azmin sendiri, apapun sendiri fikirlah.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive