Wednesday, 3 April 2013

[VIDEO] Wajib Tengok!! Husam Pecah Tanah #TolakPR #TukarKelantan #ManifestoBukanJanji

Puak PAS banyak buat projek pecah tanah saja,kat mana-mana pun camtu,rakyat betul percaya macam nak mampus terus kena tipu,kat Kedah boleh buat muka tak malu mengaku bina 12 buah masjid, seloq kero la gini Nik Aziz weh !!! mana dah negara Islam dan hudud? 

Yang pasti hanya jadi pecacai DAP lah sekarang ni Huse Muse sungguhlah....Sedap ko mung belako la....tanah banyok, harta banyok...rakyat kelate nak bulih tanah pun payah....saing ambo sore tu kijo pokgad dahlah gaji muroh dok rumoh sewa...mintok tanah dengan kerajaan Pas pun habuk tak leh !!! mapus mapus!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive