Sunday, 14 April 2013

#tolakPR : Hancur!!! Stopa Tak Bagi Bini Tengok [Video]nya!!! #PRU13 #Vote4BN


Hancur! Hancur! Kalau dulu diberitakan dia nak kaji video orang... kali ni video dia pulak yang dikaji!!

Dengar khabar rentetan dari penyebaran video lucah mirip SU Agung PAS itu rumah tangga beliau turut bergoncang dan bergoyang bagaikan dihempas badai tsunami.

Dilaporkan kerana Mustaffa Ali enggan membenarkan dan melarang isterinya menonton video berkenaan! Sampai dengar-dengar jatuh talak jika isterinya tonton video tersebut!!

Betul ker ni? Kalau tak betul sila betulkan.. tidak tuduh sekadar tanya... Apa rahsia yang terkandung dalam video tersebut sehinggakan isteri beliau dilarang sama sekali menonton video berkenaan?

Janganlah melarang... jika tak bersalah.. biarlah si isteri mengkaji video tersebut dan memutuskannya.Samada isi video tu layak atau tidak untuk dikongsi sebagai sumber untuk para muskimat Pas.

Kesian sungguh kepada bini kesayangan Stopa ...mandi tak basah, makan tak lalu serta tidur pun tak berapa lena semenjak keluar video pecah panggung keseluruh nusantara ini.

Sumber

1 comment:

  1. aku ingat dia larang pun..bini nak ikut ker? haha..takkan le bini bodo sangat..kan banyak sumber lain yg bini dia boleh cari..hehe..yang pasti..itu pak stopa haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive