Thursday 11 April 2013

#GE13 : Hancur !!! Video Panas Pemimpin Sebuah Parti Islam Tersebar ... #tolakPR #Vote4BN


Sumber mengatakan 'hidden cam' ini dipasang dalam sebuah bilik hotel. Aksi seorang pimpinan PAS dengan wanita asing, negara jiran...

Jika tiada angin nasakan pokok bergoyang, takkanlah beruk yang goyang. Nampaknya pemimpin ini jugak mahu setanding dengan si raja goyang. Punah weii ....


PARASIT PAS cuba pula memerangkap UMNO dengan tuduhan kononnya rakaman tersebut dibuat oleh UMNO dan VCD-VCD itu pula diedarkan oleh UMNO.

Hal yang sama membabitkan ADUN Tanjung Dawai, Hamdan Che Khalib.

Video senggamanya bersama wanita penghibur di sebuah negara jiran telah dijadikan sebagai senjata untuk menutup mulutnya oleh puak-puak PARASIT di Kedah.

Siapa lagi pemimpin-pemimpin PAS yang akan dibunuh oleh PARASIT-PARASIT dalam PAS dengan menggunakan video lucah sepanjang PRU13 ini ???

Yang pasti, beberapa nama pemimpin PAS sudah pun diperkatakan dan mereka dikaitkan dengan ZINA serta BERHIBUR SAKAN DENGAN WANITA PENGHIBUR !!!


Pelanduk selalu lupakan jerat tetapi jerat tak pernah lupa pelanduk. Iya ka falsafah tu. Dengan perebutan kerusi yang berlaku di kalangan pimpinan parti PAS sendiri. Tidak mustahil koleksi-koleksi video lucah yang tidak menguntungkan mana-mana calon bertanding bagi Barisan Nasional adalah keluaran parti PAS sendiri.

 


Sumber memberitahu, Parasit PAS telah mula mengedarkan VCD lucah yang dikatakan membabitkan pemimpin tertinggi pas dikesan di Kampung Alor Lintang, Kampung Raja, Besut, Terengganu.

Bagaimanapun, pengedar telah ditangkap oleh pihak berkuasa dan apabila pemeriksaan dilakukan, pada lelaki berkenaan terdapat 16 sampul surat yang mengandungi sekeping VCD lucah setiap satu.

Video berdurasi 11 minit 25 saat itu, memang jelas telah dilakukan secara cermat untuk memusnahkan karier pemimpin pas ini.

Kaum PARASIT PAS sebenarnya terlibat secara langsung apabila dari awal lagi mereka telah menyatakan kebencian terhadap pemimpin mereka dan enggan membaiahnya sebagai pemimpin.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive