Tuesday, 2 April 2013

Mahasewel Hasil Didikan Raja Goyang Serang Kediaman PM #TolakPR # Vote4BN





Kesian aku tengok budak budak sewel tak lepas pointer ni..terpengaruh dengan agenda PR sampai gila babi nak serang rumah PM..

Tengok la apa baju yang dia pakai..nampak sangat PR ni memang tanam kebencian terhadap pemimpin Umno kat mahasewel ni..

Bila kena tangkap takdak sekor pun pemimpin PR datang tolong..yang kena tanggung malu dah tentu mak bapak budak ni.. 


Ni la kata orang tua, hidup menyusahkan orang saja, belajar saja tinggi-tinggi tapi bodoh berlapis-lapis !!!

Inilah hasil didikan raja pembohong Malaysia untuk generasi masa hadapan !!

Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive