Wednesday 3 April 2013

#GE13 : Hampas !!! Rayuan Kit Siang Untuk Rakyat Johor !!! #TolakPR #ManifestoBukanJanji

Kenyataan Lim Kit Siang DAP buat orang tergelak yang ibarat katak bawah tempurung apabila hanya merujuk kepada 'PKR ceramah di Johor Bharu' padahal keganasan politik berleluasa di kalangan penyokong-penyokon pakatan pembangkang.

Yang menariknya ialah apabila Lim Kit Siang awal-awal lagi sudah pre-emp dan merayu agar tidak ada pihak yang menggunapakai politik menakut-nakutkan atau May 13 threat semasa berkempen.

Ironinya, Lim Kit Siang DAP sepatutnya menekankan isu 13 May ini kepada parti beliau sendiri kerana kita semua tahu parti DAP adalah pencetus kepada peristiwa berdarah 13 Mei 1969.


Rakyat sudah tentu tidak mahu peristiwa tersebut berulang lagi tetapi jika merujuk kepada khabar dan berita mutakhir, kita diberitahu tentang gerakan Pakatan pembangkang yang akan cuba menghuru-harakan negara di PRU13 kali ini.

Usaha terdesak dan desperado pakatan pembangkang itu mungkin berasas memandangkan statistik dan pandangan pakar-pakar politik yang bersetuju bahawa parti Barisan Nasional akan menang dengan keputusan yang lebih baik pada PRU13 ini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive