Friday 12 April 2013

#RegimPas : [Video] Pondok Agama Vs Pusat Karaoke Negeri Serambi Mekah !!! #tolakPR #TukarKelantan


Memang benar, bangunan sekolah pondok yang dibina untuk anak-anak Islam mendalami ilmu agama telah disita hanya kerana mengkritik Islam palsu yang dibawa oleh PAS.

Penulis berasa hairan, kenapa sekolah pondok yang dipilih untuk disita tetapi port-port karaoke dibiarkan terus beroperasi walaupun pelbagai pendedahan dibuat oleh media massa. Bagi mendapatkan kepastikan sebaik sahaja pulang dari Tumpat.

Ini memang cara pas sejak dulu,kini dan selama-lamanya.Pas cuma pandai komplen, kutuk,hukum, fitnah, caci, maki dan mengajak umat Islam berpecah-belah sejak dulu lagi. Sesiapa yang menolak Pas dianggap musuh ketat, kafir, menolak Islam, ahli neraka, jahil, fasik, munafik....

Pernah tak dengar PAS ajak umat Islam bersatu-padu,berkasih sayang,bersilaturrahim?

Kami cuba menerjah karaoke haram yang didedahkan sebelum ini, kerana pada hari pendedahan blog ini tempoh hari, pusat tersebut ditutup. Anehnya kunjungi kami kelmarin mendapati ia masih beroperasi tanpa sebarang tindakan. 


Mengikut sumber pusat karaoke ini terlalu KEBAL dan sebarang tindakan dari pihak PBT semua ini tidak menjadi masalah kepada tokeynya. Realitinya semua ini dapat ditemui di Negeri Serambi Mekah yang di terajui oleh bekas MB Nik Aziz.

Macam yang penulis katakan sebelum ini, asalkan kita sokong PAS bukan sahaja karaoke, pusat pelacuran pun PAS akan halalkan.

Tengoklah gelagat pak lebai PAS yang syok menyanyisambil berjoget.

Sampai bila nak biar pemimpin islam palsu menerajui kepimpinan Kelantan?



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive