Wednesday 3 April 2013

Bongkar !!! DSAI Memang Syok Gila Pada Saiful - Dr Sidek Baba #TolakPR #Vote4BN


Mana sumber, tak mahu beritahu tapi ini kebenaran. Siapa ada peluang untuk tanya Saiful dan Dr Sidek Baba, tanyalah...

Anwar jumpa Saiful Bahari buat pertama kali di hadapan dan disaksikan Dr Sidek Baba, orang ABIM yang kuat menyokongnya hinggalah berlaku kejadian Saiful di hadapan.

Yang menjadi Sidek Baba sedar adalah tak berapa hari kemudian, Anwar telah mengambil Saiful kerja sebagai pembantu untuk di bawa ke Sabah dan seterusnya ke Hong Kong.

Apabila kes lwiat Saiful berlaku, dan Saiful memberitahu dibawa ke Hong Kong, itu telah menimbulkan kesedaran Sidek baba akan masaalah moral Awnar, akan politik pragmatik tak kira apa asal jadi PM.

Dia mula menyedari pelbagai akibat dari politik yang dibawa pada anwar dan akibatnya pada Melayu dan Islam.

 


Selama ini dia mengikuti Anwar hingga dia tak sedar dia sanggup lakukan pelbagai perkara salah dan fitnah untuk menaikkan Anwar dalam UMNO, penjara dan PKR.

Hari ini ABIM secara rela menyokong Anwar tanpa mempedulikan salahlaku anwar dan pegangan Anwar yang bercanggah dengan Islam.

Serami 40 orang ahli ABIM akan bertanding atau dijanjikan akan bertanding, maka mereka ingat Anwar hanya halalkan cara untuk dapatkan kuasa dahulu sebelum agenda Islam menyusul.

Sebenarnya mereka diguna Anwar yang sebenarnya sedar PAS tak akan bantu Anwar jadi PM dan ahu letakkan seorang pemimpin lama UMNO tapi pemimpin tersebut nahu dimintak dan dijunjung atas persada bertatahkan emas permata dan dia mahu lihat kekuatan UMNO.

Anwar mahu perlihatkan kepada PAS bahawa dia masih dengan agenda Islam walaupun tak dengan memabwa puak-puak ABIM ini.

ABIM nampaknya nekad akan musnah jika kalah dan sedia sokong Anwar.

Mereka tak tahu bahawa PAS pun akan bergolak dan puak Anwarinas akan ditolak ketepi oleh Anwar dan diganti satu puak lain. Hehehe mungkin puak ulamak tua genyut tapi mungkin yang lain .... hehehe. DIam sajalah dahulu.- Sumber

5 comments:

  1. Konspirasi nak burukkan Anwar tak jadi. Papa gomo kena saman 100 juta. Nanti perigi timur juga kena saman, baru tau!!!

    ReplyDelete
  2. Cuba kamu google: pemimpin umno minum arak, dan melayu umno champagne tower pouring. Tak sangka, melayu memang serba boleh.

    ReplyDelete
  3. Dr sidek ali baba tak sokong dsai, tidak jadi hal, ramai yg sokong dia, sebab tak korup, jujur. Mamak kuty gila kuasa, bolot kekayaan negara. Beri 800,000 ic biru kpd pti sulu untuk undi BN. DSAI kena fitnah sebab halang mamak kuty pindah milik harta negara ketangan anak- beranak dan kroni.Musa hitam, Salleh Abas (peguam negara) dln2 kena pecat sebab tak ikut telunjuk mamak kuty.

    ReplyDelete
  4. anda google: kekayaan mahathir no. 2 selepas hosni mubarak dan google: senarai harta milik ketua menteri sarawak. Harta dan kekayaan berlegar dikalangan elit atasan, tidak menolong rakyat bawahan.Google: Gempar! 47,000 warga pakistan tulin jadi ahli umno dan dapat ic projek mahathir. Google:Gambar2 pemimpin umno dgn sultan kiram. Google: Nah-ini-bukti-bergambar-ribuan-warga-myanmar-.Google:40,000-warga-asing-html. Google: Nizar: SKANDAL IC PROJEK; saudara-pengarang-saya-chung-su-li. Siapa sebenarnya pengkhianat Melayu? Siapa pengkhianat negara?

    ReplyDelete
  5. Anon dah meroyan...PR nak tersungkur..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive