Tuesday 2 April 2013

Anak Didik Raja Goyang Dakwa M*****P Kisah Lama #TolakPR #Vote4BN

Semalam, Ketua Penerangan Pkr Merbok cuba nampakkan bahawa perbuatan buruk beliau itu sudah lama dan perlu dikenang lagi.."..itu cerita lama..." ujar Saharudin pada Utusan Online.

Dosa..pahala..baik..buruk..hina..mulia..bukan bergantung pada lama atau baru atau ada tarikh luputnya..!!

Manusia yang dalam hatinya busuk akan cuba jadikan benda yang buruk itu baik..yang hina itu mulis dan terburuk d sisi Allah bila cuba junjung manusia yang berakhlak buruk mampu menjadi IMAM !! 

Nabi saw bagitahu sahabat-sahabatnya dan juga kita semua bahawa akhlak terbaik adalah akhlak dalam solat.

Baik solatnya maka baiklah akhlak d luar solat..keseluruhan anggota fokus ketika solat, ketika berhadapan dengan Allah swt..samada ianya IMAM atau MAKMUM !! ..isu peribadi..isu peribadi..isu peribadi..

Kononnya isu peribadi tak bercampur dengan isu keupayaan menjadi pemimpin..puok kera ni lupa..moral peribadi yang buruk bakal melahirkan Pemimpin yang zalim..pemimpin yang korup dan pemimpin yang bakal hancurkan keseluruhan generasi yang akan datang !! PRU13 dah dekat..dekat sangat..

Kepada pengundi..fikirlah dengan baik memilih pemimpin anda Kepada pengundi..jangan kerana kita silap langkah maka negara hancur.. Kepada rakyat Malaysia..UNDILAH BN !!

Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive