Sunday 10 February 2013

[VIDEO] ANAK ND LALA DI TEMUI DI KEMAMAN


Polis mengesahkan penyanyi popular, Shila Amzah, 23, telah ditemui semula, beberapa jam selepas dilaporkan hilang sejak enam hari.

Menurut Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab, pihaknya dimaklumkan tentang penemuan itu oleh bapa Shila, ND Lala sendiri semalam.

“Dah jumpa pukul 4 petang, semalam. Saya dimaklumkan oleh ayahnya (ND Lala),” katanya.

Dalam pada itu, beliau juga mengesahkan tentang laporan yang dibuat ND Lala berhubung kehilangan penyanyi itu pagi semalam.

ND Lala dilaporkan telah membuat laporan polis berhubung kehilangan Shila selepas pencipta lagu Patah Seribu itu tidak pulang ke rumah selepas pulang dari Shanghai, minggu lalu.

Usaha mendapat kenyataan ND Lala gagal berikutan beliau tidak menjawab panggilan telefon sejak semalam.

Rabu lalu, juara Asian Wave ini mengemas kini status di laman mikro Twitter miliknya yang memberitahu tentang keberadaannya di suatu tempat untuk mencari ketenangan.

“Sha sendirian sekarang di sesuatu tempat mencari ketenangan. Tidak bersama keluarga lagi ataupun abang (Sharnaaz). Doakan Sha selamat,” tulisnya.

Kisah cinta Shila dengan pelakon, Sharnaaz Ahmad menjadi panas ekoran kenyataan yang dibuat ND Lala melalui sebuah akhbar sebelum ini.

Selasa lalu, Shila menulis e-mel kepada semua media mengenai situasi yang dilaluinya sekarang manakala klip video berdurasi empat minit, yang turut menggambarkan perasaannya, dimuat naik di YouTube kelmarin.




Ini lah orang Melayu yang beragama Islam ada masalah sikit (lari,bunuh diri dan sengkatan dengannya) hendak sedirian lah kononnya. Bukannya masalah boleh selesai pun. Susah payah ibu bapa bersarkan (Bagai Menatang Minyak Yang Penuh) senang-senang saja kita rosakan. Cuba fikir-fikirkan kita kenal ibubapa kita bermula roh ditiupkan (dalam kandungan lagi kita sudah kenal melalui pendengaran serta sentuhan). Teman lelaki @ bf berapa lama lah sangat pun. Yang penting bersolat/baca al-quaran untuk mencari ketenangan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive