Sunday, 10 February 2013

LAKONAN OSTAZAH ABBIEY MASIH HEBAT WALAUPUN PENING !!!

Ramai yang gembira apabila diberitakan yang hubungan Abby Abadi dengan Memey sudah pulih sejak sekitar Ogos tahun lalu. Terbaru, hubungan mereka kini sah pulih seratus peratus!
Ini berikutan Abby Abadi dikatakan telah sudi datang melawat anak sulung Memey yang baru saja lahir pada 1 Februari lalu. Abby turut memuat naik beberapa keping laman Instagram miliknya, foto anak Memey dengan kapsyen, Darwish.

Sebelum ni pun dengarnya Abby ada mengucapkan tahniah kepada Memey dan Norman Hakim di atas kelahiran bayi mereka dan ada berjanji untuk datang melawat bayi yang diberi nama Mohamed Darwisz Hakim itu.

Selain itu, Abby turut memuat naik beberapa keping satu foto anak Memey dengan kapsyen, Darwish. Serta satu gambar dia sedang mendukung bayi comel itu.

Pasti di kesempatan ini Memey tidak lupa meminta tips menjaga bayi daripada Abby. Dan mungkin Abby juga turut memberikan petua-petua untuk diamalkan Memey sepanjang dia dalam berpantang. Elok lah tu Ostazah weh !!!
Biarpun orang kata apa yang dibuat dek Ostazah Pening ni satu benda yang baik, tapi dari satu sudut nampak sangat yang dia ni tak tau malu.


Kalau dulu, macam - macam fitnah dia buat terhadap bekas suami dia tu. Dia sendiri pulak yang tuduh suami dia berzina sedangkan suami dia dah nafikan perkara tersebut.

Dia tuduh isteri baru bekas suami dia tu sebagai perampas kebahagiaan rumah tangga dia. Dia kata suami dia tak bertanggungjawab. Dia dakwa suami dia main kayu tiga.

Dan semua dakwaan tu bukan setakat dia sorang je yang tau. Habis dia kompang satu Malaysia. Siap masuk dalam surat khabar, siap keluar TV bagai.

Habis semua orang dia jumpa dia dok mengadu kata dia orang yang teraniaya. Sekarang, dah dia nak tunjuk baik pulak? Dah dia nak tunjuk yang dia tu alim sangat?

Huh! Betul la perangai Si Ostazah Pening ni sama je macam puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Memang kena sangat la dia mengikut jejak langkah diorang.

Dulu, pemimpin puak - puak Pakatan tu jugak dok sibuk tuduh Si Ketua Penipu tu sebagai seorang peliwat. Nak pulak puak - puak DAPigs dan Si Mat Syabun tu.

Tapi sekarang, Si Peliwat tu la yang diorang dok sanjung. Si Kaki Peliwat tu la yang diorang dok julang. Yang Si Kaki Peliwat tu jugak la yang diorang nak jadikan sebagai Perdana Menteri. Bukan ke tak malu namanya tu? Korang fikir la sendiri!!! - Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive