Sunday, 24 February 2013

Apa Yang UMNO Dah Buat Pada Ostazah Abbiey ? Kesian Betul !!!

Tak nampak macam orang yang 'berhijrah'. Nampak macam orang marah ada la. Yang dia nak marah sangat tu kenapa? Apa yang UMNO dah buat pada dia?


Takkan la sebab Bekas Mak Mertua dia dulu orang kuat UMNO boleh buat dia sampai jadi meroyan kot. Ke ada konflik antara dia dengan bekas mak mertua dia dulu?


Tapi apa yang pasti, semakin hari semakin teruk dah perangai Si Ostazah Pening ni. Tak de orang ke yang nak bagi nasihat kat dia?

Kalau nak harap Pak Lebai dalam Parti Angguk Saja tu, jangan harap la Diorang sendiri pun perlu dibagi nasihat jugak. Lagi nak bagi nasihat kat orang lain ke??? Sudah la!!!

Dan Si Ostazah Pening ni la menjadi bukti keGAGALan mereka mendidik para pengikut untuk mempertahankan Islam. Tu pasal la orang lain boleh ambik kesempatan dan memperlekehkan Islam sesuka hati diorang!!!

1 comment:

  1. kawan tu klu cakap ttg Islam mcm org buta yg dok pegang kaki gajah bercerita ttg gajah. mane tak merapu. bile org kate gajah tu besar ade ekor, ade belalai pjg, telinga lebar, dia dok pertahan juga kate gajah tu panjang bulat mcm tiang ! bior le dia, nak buat cammane !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive