Saturday 23 February 2013

[VIDEO] Punca Tok Pa Di Rotan Jeming Hassan Terbongkar !!!


Peristiwa yang tidak dapat dilupakan oleh aktivis Ngok R Jeming Comel....


Bertempat di Dewan Jubli Perak pada 8 Februari yang lepas pukul 10.00 pagi telah diadakan Program R bersama Mahasiswa dimana selain dari Jeming Hasan Balaghoh dan Aduka Taruna dan beberapa orang-orang besar PAS sebagai penceramah, telah diundang juga bintang-bintang antarabangsa seperti Adam Adli dan Bawani (Listen!Listen!Listen!)

Program yang dijangka menerima kehadiran lebih 500 orang itu telah mengundang kemarahan melampau dari Husam kambing kerana hanya 30 orang yang hadir. Yang hadir itu pun memang dari kelompok ada pertalian darah dengan orang2 kuat PAS. bermakna jumlah banting yang dipasang di tiang-tiang lampu di sekitar Kota Bharu adalah lebih banyak dari orang yang hadir.


Menurut kata penganjur, 100 peserta pertama yang hadir akan diberi mafla percuma setiap seorang. jadi setiap seorang daripada mereka yang hadir hari itu amat bertuah kerana setiap seorang mendapat lebih kurang 3 helai mafla secara prcuma.

Dan kami dari pihak pembangkang (negeri Kelantan) amat bersyukur dan bertuah kerana trdapat watak seperti Jeming Hasan dlm PAS krn dia berjaya menambahkan busuk PAS yang telah sememangnya semakin busuk sejak berpakat dgn DAP dan PKR.

Disebabkan kemarahan yang melampau dan juga dimarah dengan melampau oleh Huse kambing, pada sebelah petang pada hari yang sama Jeming telah melepaskan perasaannya dengan merotan patung yang diletak gambar Dato Pa.

Sebagai mengenang kebengongan Jeming sebuah video disediakan sebagai balasan kepada video biadap Jeming Hassan khusus untuk tontonan Jeming sendiri dan juga penyokong-penyokong gerakan Royaltiti. - Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive